vendredi 9 août 2013

La nature une source d'énergie


Je vous souhaite une belles fin de semaine.

Quelques photos de mon jardin que je vous offre.
Bisous.
Gisèle



                                        Petit arbuste , les fleurs sentent la vanille.

5 commentaires:

maminou a dit…

tu as un beau jardin bien fleuri, et si en plus , il sent la vanille, j'adore !!! bizz

Liliane a dit…

les lys sont magnifiques ! mais je ne connais pas ces fleurs qui sentent la vanille. tu as le nom ?
bises et bon dimanche

Peg - Happy In Quilting a dit…

Gorgeous garden...

Carrie P. a dit…

Hi Gisele,
the flowers are gorgeous. You left a question on my blog and here is my reply. Still having issues with trying to reply to your comments. I don't mind coming here to answer any questions. That way I can see your blog posts.

HI Gisele,
you can watch this video that shows you how to clue the fabric to papers. The papers come out very easily when you are ready for them too. Hope this helps.
http://www.youtube.com/watch?v=m4z-fM5A7EU
Carrie P.

Marie a dit…

Un petit coucou pour te souhaiter un bon dimanche - à bientôt